<3

hej nu kom vi precis till mej :) tove sover här inatt haha vi ska kolla någon KANNIBAL FILM som jag tog av min bror som verkar asäcklig sen blir de ju så klart desperate housewives :D
vi åkte till stan innan och jag köpte en ny plattång eftersom min gamla gick sönder i morse :( men den nya är rosa o fin , sen träffa vi troy fast bara kort sen följde jag med tove till hennes gitarr haha lite långtråkigt men finanskrisen är inte över..
HAHA
juste hennes mamma försvann också men som tur va hitta vi henne hemma? men nu ska vi göra mat eftersom mamma bara köpte thaimat åt henne. linn








Kommentarer
Postat av: Mimmi :D

hahaha alla har den plattången xd

men den är bra och fiiin :)

2010-02-18 @ 11:03:29
URL: http://ingenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0