dylan<3skype<3mej

har inte bloggat på NÅGRA timmar fast har inte varit in the right mood för att blogga riktigt. Fast nu sitter jag och väntar på att Dylan ska göra en grej, vi snackar på skype som vanligt haha:D... E hos pappa, jävla oväder är det. När jag skulle hit blev jag typ snödränkt, fast min mamma var snäll som vanligt och hämtade upp mej och körde mej:') Ska spela badminton imon med pappa haha.... sen ville tobbe träffas och röka vattenpipa och gå på bio fast hur det kommer bli vet man ju inteeeeeeeeeee haha. Ska träffa Linn me för hon vill färga håret.
Eftersom jag kommer vara extraordinärt duktig imorgon och spela badminton så tycker ja att fåååååår äta ben&jerrys, så de tänker ja göra :D

pusspå er <3


allt pratande med Dylan har fått mej att prata engelska typ hela tiden x( hahhaha, så fulttttttttttee

jaja PUSS LizA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0