SOMMAR!!

hehe, sitter nu och har gjort pastasallad. Linns pastasallad. Den e så himla god. När jag äter den tänker jag jättemycket på sommaren när jag Linn och Ylva hade picnik i slottskogen! Saknar sommaren mer än mest. Man blir bara deprimerad av vintern. Okej när första snön kommer blir man lite glad i två dar kanske? Men resten av vintern går man och längtar efter sommaren. Man kan inte göra nånting.
Man kan inte va ute, man kan inte bada, man kan inte spela fotboll, man kan inte träna, man kan inte festa(Inte så ofta man har nån stans att vara på inomhus!) och sen måste man ha tjocka kläder hela tiden.
Ja längtar verkligen tills den dagen man kan fråga sig själv på morgonen : "Ska jag verkligen ta med tjocktröjan ?" eftersom man ändå inte kommer använda den och kunna ha korta shorts!

liza hjärta sommaren!
låtar som får mej att tänka på sommaren:

Lady Gaga – LoveGame
Sum 41 – Fat Lip - Explicit Version
Sum 41 – The Hell Song
Homy – Beck’n Call
Röyksopp – Happy Up Here (Boys Noize Remix)
Black Eyed Peas – I Gotta Feeling!!
Natasha Bedingfield – Wild Horses
Natasha Bedingfield – Soulmate
Pitbull – Hotel Room Service
Canned Heat – Going Up The Country
Plain White T's – Hey There Delilah
Cascada – Evacuate The Dancefloor - Radio Edit
Lady Gaga – Fashion
Ke$ha – TiK ToK
Elov & Beny – Singel och sökande - Radio Edit
Elov & Beny – Sommarmustasch


Denna bilden tog vi i slutet av sommarlovet. Vi var jätteledsna för att sommaren som vi längtat efter så mycket redan var slut typ!

HAHA, saknar strömstad som fan. De är så jävla nice där på sommaren.
(KOM IHÅG attjag inte sa att jag saknade personerna på bilden HAHA)



Alltså, vintern suger ?

Kommentarer
Postat av: LINNN

åh sommar :( hahaha INTE saknar personerna på bilden

2010-02-16 @ 16:16:54
Postat av: toove

HAH liinus (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2010-02-16 @ 16:48:46
Postat av: Marit

längtar efter sommar jag ochså... Så amnga vackra sommar-låtar, jag längtar bare mer och mer.

2010-02-17 @ 01:51:43
URL: http://maritmaybe.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0