snökaos

heeeej nu ligger jag i min mysiga säng i mitt fina nya rum (a) igår va ju liza o jag + våra mammor på ikea de blev mycke köpt haha, vi hade bara en bil och den va såfullproppad den kan bli helt seriöst jag fick nästan inte plats och liza fick hålla en spegel så den inte skulle åka in i mitt huvud. Vi var där i fyra timmar. för mej blev det
klädhängre
spegel
fotölj
lampa
doftljus
och massa annat småsaker :) 
efter åkte liza hem till mej och hjälpte mej att bygga ihop allt. sen skulle min pappa hämta mej halv nio men så kom han inte? började bli lite smått orolig så jag ringde, så hade han fastnat med bilen i en snödriva precis nedanför mej antagligen för att han vägrar ha vinterdäck och kör på sommar däck ist.. så jag gick ner till honom och hjälpte attt putta bilen så tillslut kom den loss efter en halvtimme!
Men jag vägrade att åka i den bilen så han åkte hem så tar jag spårvagnen till honom idag ist om inte dom har slutat fungera också av all snö. Han har köpt en ny systen kamera som är asbra typ D90 eller något så ska pröva den också:D  men nu ska jag börja packa blir inte så mycke som vanligt eftersom jag bara ska vara där två nätter. Sen ikv kanske jag träffar liza eller jag ringer dej sen / linn





 gårdagens outfit

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaKVINT

ditt rum blev asfint, och braaaaaa göre ja håller på att fixa mitt rum nu :D hahah

2010-02-20 @ 13:29:42
URL: http://llhk.blogg.se/
Postat av: eliin

fin blogg :)

Jag har nyss startat en tävling på bloggen, var gärna med (:

2010-02-20 @ 14:20:44
URL: http://eliinsdays.devote.se
Postat av: caroline

Vilken mysig tröja:)

2010-02-21 @ 14:25:31
URL: http://ciinnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha har en precis likadan sån där skåp

2010-02-23 @ 14:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0