desperatehousewives<3

toodeloo nu är kl 02:08 och jag tittar på desperate housewives seriöst man blir beroende älskar de!!
imon åker jag till min mormor i lilla småland haha fast bara över en natt innan de ska jag köpa uggs så måste upp tidigt :) kommer förstås ha med mej min dator ska göra nouppsatts där om en sjukdom fins ändå inget annat o göra.
igår va jag o tove på bio vi såg the imaginarium of dr Parnassus haha det är den sämsta filmen jag sett, de va många bra skådespelare med i den men den va bara skit haha på tisdakväll ska jag o tove se avatar hopas den är bättre, ngn som sett den ?
nej nu får jag sova måste ju få min skönhetssömn haha ;) nej den ha rjag inte fått på länge hahah
justw och jag ska va med min hanna på torsdag saknat henne som fan loveu

godnatt / Linn



Kommentarer
Postat av: lizaaaaaa,

alla säger att avatar äger:)

2010-01-04 @ 13:09:51
URL: http://llhk.blogg.se/
Postat av: det gör den !:D

2010-01-04 @ 16:33:16
Postat av: jag e robin!!

haha ny på detta x)

2010-01-04 @ 16:34:47
Postat av: Anonym

avatar är så fucking underbar, bästa filmen

2010-01-04 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0