idag

shue kom precis hem efter en HÄRLIG dag , tooooooooove ?! hahah
va på angereds gymnasiet ida med klassen och typ gjorde olika musik grejer kul faktiskt :)
jag o tove gjorde en ascool låt . sen efter träningen i måndags gick jag hem med sofia o sofi o då kom de fram att sofi hade fått min adddidas tröja av hanna och att den va helt missfärgad , inte kul den va fan dyr ska ta ett snack med hanna .
har inte kunnat göra ngr inlägg för internet hon mamma cpar vet inte varför typ tar fem minuter för en sida att laddas upp .  juste i helgen är de SNICKARCUPEN :D hoppas de går bra vi e fan bra nu fast de beror också på vilka lag de blir hoppas jag blir med tove eller ylva haha inget är roligt utan dom hahaha .

och jag kan inte fatta att de är 12 dagar kvar tills thailand och 8 till sunne :o så skönt kommer de bli !
köpte en tröja igår så där fin men hade present kort på affären skulle nog ändå inte hittat ngt annat där
/ LINN



monki 400 kkkkkronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0