:(:

hello , nu e kl kvart i tio på kvällen och ni i sverige har precis slutat skolan.. de känns konstigt. 
har slat och varit på en marknad ida vid hotellet köpte tre snyga trosor ;) och en väska antagligen fejk men den va gullig. hela jag är typ bränd så de svider sen är de jävla myggor här typ så har tio röda bett som kliar !
övrigt saknar jag hem och vill hem haha fast de är bara på kvällen jag känner så aja..
imon ska jag till en asstor marknad så då ska de shoppas :)
pappa sover som vanligt och jag tittar på ngn jävla cp thailändsk serie HAHA så jävla konstig , en blev slagen typ en gång så kommer värsta symfoniorkester in och spelar jätte sorgset och högt sen bara går dom ut , och det är seriöst haha .
mne nu ska jag ta en promenad vid stranden jag vet haha skittråkigt men jag har inget annat för mej. 
kommer såklart lite bilder från dagen puss / l i n n 

 

mitt ansikt ser blekt ut de e därför jag täcker :s






allt för linn kommer tbx imon då börjar sändningen fyra för er tio för mej

Kommentarer
Postat av: tove

hahahah serien :D:D

kolla på bikini till mej imorn HAHA

2010-01-30 @ 00:00:36
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-30 @ 15:22:45
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Andreas

söt!

saknar dig! :)

2010-01-31 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0