ettblogginlägg

HEJ, längesen ja bloggaDE. hehe. Ja har vart så himla seg och trött, har ju fått feber pga den hemska operationen. Fast det är mycket bättre nu, med febern. Har fortfarande ont i halsen. Kärringarna på sjukhuset försökte ju tvinga mej att ta stolpiller, (ni vet sånna man tar i fel ände......) e dom goa i huvudet?!?!?! ALDRIG sa ja, men de lät ju jättebra eftersom man inte kan prata med nån annan röst än världens mest hjälplösa pipröst.. Vadå skulle DU vilja ta de ? sa ja.. jaja ja slapp iaf, men doktorn envisades med att skriva ut sånna ändå. Men ja har inte använt dom, har klarat mej på två alvedon brustabletter tre gånger om dagen. Och sen kan man ju inte äta nånting heller. Isglass då och då. På sjukhuset fick jag piggelin. Kommer aldrig äta de mer.. usch. Det ända jag tänker på är mat typ. haha:( Jag vågar inte kolla hur många kg jag gått ner.
Idag när jag vaknade var min feber nästan borta:) så jag gick upp och hjälpte mamma och mormor och flytta rummen lite, fast jag orkade typ i 5 minuter, sen blev jag trött. Jag är så himla svag när jag inte äter nånting:( Detta är 5e dagen efter operationen så idag skulle jag få äta en macka <3
men när ja gjorde de....
[VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE HAHA] ..
..så typ, asså ja har massa slem i halsen och munnen så alla glasssmak typ socker sitter kvar så ja kunde inte njuta av min macka . tvi. fyfan:( Fast ja hara fått ett "gurgel"-vattten (HAHA) som tydligen ska ta bort den hemska beläggningen men jag vågar inte använda de..

igår såg jag JohanFalk, besviken upptäckte jag att det var den första jag och Linn sett, fast jag kollade ändå, ja hade ju ändå inget annt och göra.. Joel Kinnaman är så snyggggggggg:) ja älskar honom! 

Och jag är faktiskt lite glad för min katt har varit här och tröstat mej varje sekund med sitt SÖTA utseende och sina "kattkramar".


jaja puss / eran sjukling

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du vill ju typ gå ner i vikt?

det skrev du ju på facebook.

2010-01-11 @ 16:25:04
Postat av: allyballyyhh!

krya på dig liza !

höhö många i klassen saknar dig <3

2010-01-13 @ 20:58:20
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0