fixad&klar

shaa nu är jag fixad o klar , nyår blev helt okej lite segt sov hos tove och de hände en annan sak som va liiiiiiite jobbig hahahaha sen hade tove två typ släktingar eller kompisar till hennes familj som va 13 år och dom va asdumma typ eller tänker inte säga va dom sa men dom va elaka :o
igentligwen skulle jag träffat min älsklingsliza ida men tydligen skulle hon ut och äta ist :( men på onnsdag kanske jag ska med och hämta hennes katt ! :D
men nu ska jag snart iväg till ylva http://yllegarnet.blogg.se så, där kan ni se hennes blogg också
vet inte va vi hittar på hade tänkt att vi skulle fika men vet inte va hon vill så ah har ju presentkort på espressohouse och pappa är iväg o köper tandborste till mej för att jag glömde min hos tove

själv ser jag ganska slarvig ut ida men hitta typ inget att ha på mej måste köpa nytt efter jag fått mina pengar från min morfar haha , och min kamera har inget batteri heller med de får bli en dålig cambild



 





nu ska jag dra mej puss / linn

Kommentarer
Postat av: tove

usch va jobbig den grejen va hahahaha

2010-01-02 @ 14:33:15
Postat av: allyballyyhh!

jag saknar dig :(

2010-01-02 @ 17:28:46
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0