idaaastannedssobregripligtohyes

måndaagen:)

panikkk hela dan efter prao, Ida hängde me på stan o fråga fast vi fråga bara på ett ställe typ. eller aaaaaaaaaaa fast de va fullt där :s jaja får fixa på annat säätt. Vi gick till eds piercing på bockhornsgatan. Fan va go han är haha! Vi snacckaade lite om att pierca tungan o sånt, som jag ska göra när mina förSKYLNINGSBLÅSOR ÄR gone! yesyes! Får tränaa nuu också asgött:)
HÄR E IDAASLIDAPÄRONSPLITT


och sen tack till gustv som "busringde" och gav mej ett och annat gott skratt vid msn, du gjorde min dag:) HAHA!

puss lizA

Kommentarer
Postat av: idaliza

HAHA LIZA SLUTA TA SÅ FULA BILDER PÅ MIG DET ÄR INTE KUL ,TA BORT :'''''(

2010-01-27 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0