katttälskling

nu sitter jag här efter två (säkert mer:$) timmars the sims 2 spelande(a. Det är så himla roligt, ja gjorde mej själv och en kille(a hahah, och sötaste kattbusen har legat och sovit i mitt knä nästan hela tiden, oooooshhhhhåååågosssshiiix( nu sitter den i fönstret och leker med gardinen. Den är typ gosigast, gosan är namnet som skulle passa bäst på henne men de e så vanligt så hon heter lilo:)
nu e ja väldigt trött, ska nog duscha nu, eller gör de kanske imon vet itne. Ska ju operera mej imon så ja ska dit kvart i 8..... och jag måste ta bort mitt nagellack, inget smink, tvätta håret, inga smycken inga piercingar och jag har inte fått äta något sen 8 på kvällen idag. E fett hungrig:( sen kommer jag typ inte kunna äta när ja e hungrig efter operationen, kommer ha asont.. jaja, fast får stanna heemma  från skolan i minst tio dar, de e niceeee(Y)
mamma tar sin andra cellgiftsbehandling imon med så hon kan inte va me mej på sjukhuset (N) Och nu måste vi köpa mycket isglass för det kommer typ vara det enda jag kan äta och mamma får typ konstig smak när hon tagit cellgifter så hon måste också äta det. Mamma har nästan inget hår kvar nu:( fast hennes peruk ska komma denna veckan.

och just de, idag när vi körde hem från skövde sladda mamma av vägen ner i diket:o det var så jävla läskigt, sen typ hamna hon i halv chocktillstånd och va jättesur typ x) bloggar mer om de när ja kommit hem från sjukhuset och då får ni se bild på var vi fastna:) bärgningsbilen fick komma och dra upp oss xd

hahhaha min katt typ ramla ner från fönstret just men tog sig tag i gardinenx) fast nu kom  hon och la sig i mitt knä och försöker leka med mina händer när ja skriver haha:)

bloggar mer när jag orkar efter operationen. hej! Liza

naw gulligt


okej hjälp min katt typ attackerar mina ben , hon biter och river sönder mina kläder typ:o hon blir alltid sån på kvällen. eller ah.. igår var hon också så .. :)




PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg katten på bdb! sjuuuuuuuuukt söt juh gud vad gosig den ser ut haha xd men du är dum som inte kommer itll skolen på 10 daaaaaar! men lycka till med operationen :)<3

2010-01-09 @ 21:35:12
URL: http://yllegarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0