lizas helg:)

hej :D i nte bloggat sen iiii typ fredags va ?


tove's got the killerlook , ne mördarblick

nu ska ja berätta om min helg 8) haha
Fredag.
Sega typ hela dagen men sen träffade jag tove så sov vi hos henne:) Vi skulle köpa asmke godis men så är jag inte alls sugen så vi köpte bara typ popcorn:) Vi såg virgin territory och skulle se nån som typ hette american dream, fast Toves lillasyster berättade om den och den verkade fett tråkig så vi såg sleepy hollow, eller typ såg lite i början. Efter halva ringde felix så snacka vi me han ist haha:)

Lördag. 
storasyster hämtar mej kl 10:30 hos tove och kör hem mej 8) skööööööönt o bli skjutsad. När jag kommer hem är mitt rum nästan färdigtapetserat fast jag är astrött så lägger mej i soffan och drogar brooke knows best till typ kl 5 haha! det var weekendbreak, så himla  passande:)
Sen fixar jag mej så drar jag och Tove på bäckens hockeymatch. Där träffar vi Ludde, Hänkä biffen fifan, Olle och petter:) Efter det kämpar vi oss fram i kylan till 4gott och köper godis haha sen drar vi hem till mej och ser the fantastic four.
Somnaaaaaaaar rätt fort och....
Söndag.
..... vaknar. Då är mitt rum klart så vi sätter oss med datorn och lyssnar musik och fixar oss. Hittade goaste "bandet" , Tunnan och Moroten HAHA:)
Sen möter vi örjan, wille och troy på grönsaks. Vi åker till brunnsparken och går upp på taket fast då kommer securitas och "tar fast" troy och wille som måste ringa hem till sina föräldrar xd

när man kommer hem blev de johan falk. Tredje och den var jättesorglig jag började gråta haha.

MIN helg dåårå, LizA

bilder:)
Tove o lilo i miiiiiiiiiin sääng


utsikt från taket hah:)

en läskig korv utanför fyragot i nordstan :s

b


Kommentarer
Postat av: tooove

hahaha kooorven :D

fan va fin jag blev på alla bilderna dreeeg

speciellt den första(:

så här har du en kommentar din bajs

2010-01-27 @ 15:48:36
Postat av: Anonym

haha, kollar du också på brooke knows best ;o haha jag trodde jag va den enda <:

niccee <3

2010-01-27 @ 21:44:23
Postat av: Mimmi :D

HAHAAHHAHAAH TOVE :D

OMG JAG ÄR FAN RÄDD FÖR DEN GUBBEN SOM ÄR I 4-GOTT :o

2010-02-08 @ 19:57:54
URL: http://ingenblogg.se
Postat av: Anonym

hur kommer man upp på taket? :o

2010-02-13 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0