seg

herregud, idag känner jag mej så himla seg. Som alltid första dagen på året. Herregyyyyyd, redan 2010. Skönt med nytt år, detta år måste bli bäst. Fast jag och Ida diskuterade lite igår.. hahaha, tänk hur fult det låter att säga tex, "sommarn 10 kommer bli bäst!" .. eller typ om tio år när barnen som föds detta året, dom är ju 10or..  haha de låter inte bra helt enkelt. xd jaja
Nyår blev inte som vi tänkt oss men den blev jättebra ändå!

och jag och Ida har världens bästa festplaner 2010 hihi(a

nu ska jag nog sova, jag har typ feber:(

jag och ida skrev upp nyårslöften på lappar som vi sen elda upp:)
snart får jag äntligen eget rum, snart ska vi äntligen hämta katten, snart får jag äntligen egen dator, snart ska ja operera mej och snart kan ja äntligen pierca tungan :)))))))))))))))))))))))))))

nytt år, ny liza:D

nu ska ja besöka sänglandet
haaaaaaaaaaaaaaaaad , Liza

Kommentarer
Postat av: Amanda ((:

nejnej, mamma,jessica o jag :D

2010-01-01 @ 20:50:03
URL: http://maandiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du operera dig? :)

2010-01-02 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0