spirit: hästen från vildmarken

Jag ursäktar så mycket:o ja skrev att det var fotbollsmöte idag i förra inlägget men jag har lite dålig koll på dagarna så trodde det var onsdag idag.. men de är iaf spelarmöte imon:)
Såg just Spirit, haha satt och storgrät x) jag älskar låtarna som är me i den, dom är så bra och passar verkligen haha:o Sen efteråt blev ja lite sugen på att rita hästar så det blev en teckning haha, men ni får inte se för ja har tappat lite skills sen 5an ...... då var ja värsta hästfreaket:o hah.
Nu sitter jag och äter choklad pudding!:D - måste ju äta upp mej lite när jag nästan levt på vatten en vecka;)
och ska snart in till maria.
och jag måste fixa prao, antingen på en frisör eller en piercingstudio:) jappjapp, haa de!
Liza


Kommentarer
Postat av: linneaa

sv; ja, asså man tröttnar helt,

det känns som ens blogg är svintråkig o allt.

eran blogg är oxå fin!

puss

2010-01-21 @ 14:35:02
URL: http://liinneasofiia.blogg.se/
Postat av: aliceeee :d

hahahahahahhahahahahah jag satt också hemma sjuk såg den filmen i veckan :O fan va sjukt de va min älsklingsfilm :D kommer ihåg vi alltid sjöng dom låtarna i skolan hahaha sprit<33333

2010-01-24 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0