suuunnesunnesunne

woho sunne imon ! ska upp tidigt som fan för vi måste samlas halv sex :o kom hem precis måste packa sen ska jag o ylva handla mat för vi måste fixa de själva ska handla ingridienser till tacos haha :) fast ett problem e att jag börjat få ont i halsen seriöst tänk om jag blir sjuk ? va gör man då lixom..
tittar på film nu o dricker te hihi vanilj o grädd te med mycke honung för min stackars hals(a
men datan tar snart slut på batteri så får sluta skriva nu

13 timmar till sunne o 5 dagar till thailand

/ LiNn


haha tkr denna bild är lite gullig

Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

Vilka är det på bilden?

2010-01-21 @ 20:27:31
URL: http://lindahmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

EMIL FREJ LINN

2010-01-22 @ 19:01:59
Postat av: Amanda<33

Jag älskar din blogg!<3



Du kan ju titta in på min, hoppas du gillar den :D

2010-01-23 @ 13:10:46
URL: http://amandaalllinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0