tredjegångengilt

hahaha ida va jag o tove på bio igen slutligen fick vi se avatar! den va sjukt bra såg den i 3D . haha allt började i lördags vi beställde biljetter till avatar på tisdag  men sen i lördags va man tvungen att hämta ut dom men när vi kom dit va vi så sugna på att gå på bio så vi bestämde occ för att gå på imaginarium of dr parnassus gubben som stod i kassan sa att den va ganska bra och attt de va den enda filmen med två platser breve varann så vi gick på den , och de va den sämsta sämsta filmen som jag någonsin sett ! så tjura vi lite för de men sedde forfarande fram imot AVATAR på tisdag. men sen igår när jag skyndat från mormor och köpt massa godis o dricka o va pepp så kommer vi till den som tar biljetterna så säger han att vi beställt till onsdag som det också står på biljetten! men också då va vi aspepp så vi gick till kassan och bestämde oss för att gå på ännu en film och det återstod bara GÖTA KANAL 3 hahaha menmen vi gick på den med och den va fan lika dålig som de första hahah.
sen slutligen idag fick vi våran avatar de va värt pengarna fast inte dom andra !
men när vi kom hem för en stund sedan OFC SÅ HAR TOVE TAPPAT SIN MOBIL MEN OFC SÅ HITTAR JAG DEN VID MARKLAND IGEN så snäll är jag letade mer än henne haha..
men nu ska vi ta bort sminket och  kolla Desperate housewives dom älskade hemma fruarna !:D

puspuss / LiiiiNn




Kommentarer
Postat av: Anonym

Linn.... "sedde"? Är du 5 år? SÅG!

2010-01-09 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0